tirsdag 29. september 2020

Vimpelrekke med bokstaver

Med denne utstikkeren kan du lage vimpler på kaken din. Fest bokstaver på vimplene og lag en bursdags eller dåpskake. Vimpelbanner i Papir - Flerfarget - 1. Jeg fant fram litt tapet og papir for å lage en vimpelrekke.


Vimpelrekke med bokstaver

Jeg pleier jo alltid å sy vimpler, men enda kjekkere - og raskere - å lage papirvimpler. En meter lang Just Married. Jeg bestemte meg for å lage en vimpelrekke i tykt papir.


Malingen jeg har brukt er akrylmaling fra Panduro. I tillegg har jeg brukt silkebån . Sy en vimpelrekke – enten spesielt tilpasset julen, som her, eller en som passe. Katriina Pedersen holdt også et videokurs i hvordan man kan lage vimpelrekke med kvenske flagg av papir. Kurset ble lagt ut på både . Tegn av trekantmalen side på papir.


Vimpelrekke med bokstaver

Legg den over det foldede stoffet og tegn . Lag selv Retro vimpler og bestill materialene til lave prinser online her. Det er en veldig god måte å lære kunsten å sy på, sier Anna – og med søstrenes enkle sjablong for å lage vimpler, kan alle være med. Det beste papiret å bruke er utklippsbokpapir fordi det er veldig fargerikt.


Kartong er også et. Du kan også lage vimpler i voksduk. Begynner du å bli klar for våren? Disse vimplene minner oss om sene kvelder i sommerbris på terrassen. I dag kom jeg på den tanken at jeg kunne lage en vimpelrekke av dem.


Jeg er nybegynner med symaskina og holder på å skal lage en vimpelrekke. Så lurer jeg bare på hva du bruker å trykke bokstavene på med? Lagret av Eva Olufsen. Pynt du kan lage til fest.


Foto: FOTO: Per Olav . Da blir det fest ! Slik gjør du det: Print ut vimplene. Flotte vimpler i papir med ditt eget foto. Hvordan lage vimpler av papir. Jeg fikk en bunke med flotte papirark til jul. Motivstørrelse: 65x22mm.


Gummistempel som er festet på tre. Her viser hun Dem hvor . Vet at søstrene grene har solgt ferdige papp-vimpler med snor. Snøkrystaller av papir. Brett et ark flere ganger og tegn gjerne et mønster som du . Perfekt å dekorere me både inne og ute.


Lag en festlig stemning med vimpler. Herlige farger som gir en varm velkomst til gjestene. Det er populært å lage vimpelrekker av stoff eller papir , men har du tenkt på at de også kan hekles? Jeg har laget en tutorial på hvordan jeg har gått fram for å lage min nålepute.


Tegn først en sirkel på et papir i den størelsen du vil at nåleputen skal være. Husk å legg til. Free tutorial for a bunting – eller hvordan lage vimpelrekke som meg. Bruk ranken til.


Hama Strykepapir eller bakepapir. Er i gang med å lage en vimpel med bilder av konfirmanten. Jeg har kopiert opp A4-ark med portretter av sønnen min August i sorthvitt.


I helga puslet jeg med papir og hyssing. Det ble en vimpelrekke til lysthuset. Resultatet er en dekorativ vimpelrekke ! LES OGSÅ: I år skal du bygge julepynten - se hvordan du kan lage julepynt av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.