onsdag 24. februar 2021

Vaskemaskin stopper før sentrifugering

Arbeid tiltaler meg, jeg kan se på det i timesvis. Hvorfor gjøre i morgen, det man kan gjøre i dag. Jo før jo heller.


Han som ikke arbeider seg svett, han eter seg . Sitater, ordtak og tekster som passer godt til jubilanten. Sett bort i fra at du ser år eldre ut, og alt er litt mindre morsomt )…. Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knytte skolissen, og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: Var det noe mer jeg skulle ha gjort . Carpe diem = Grip dagen.


Cave canem = Vokt Dem for hunden. Ceteris paribus = Under ellers like forhold. Cogito ergo sum = Jeg tenker, altså . Petronella står på pinne for mannen sin dagen lang. Inspirerende, morsomme og underfundige ordtak om livet og det å være menneske.


De to viktigste dagene i livet ditt er dagen du ble født, . Den som fyller sitt hode med andre folks ord , kan ikke noe sted hvor han kan anbringe sine egne. Den som ikke går vill om natten, går heller ikke vill om dagen. De toskete har mange morsomme stunder som de kloke ikke forstår seg . Har blitt interessert i morsomme norske ordtak for tiden!


En samling av de beste morsomme , motiverende sitatene fra morsomme ,. Jeg er så flink at jeg noen ganger ikke forstår et eneste ord om hva jeg sier. De som kjemper mot oss, styrker våre nerver . Koselig og morsomt. Kloke ord og Sitater. Lev nå således at den dagen du . Morsomme ordtak om livet.


Vi hører ofte tullete ordtak som Grip Dagen , The sky is the limit eller lykken starter hos deg. Ord med sannhet! Bilderesultat for morsomme ordtak. Den eneste enkle dagen , var dagen igår. Navy Seals ordtak.


Oppslukt er kun et ord de late bruker om de dedikerte. Bestem deg for at du . Gratulerer med dagen , gratulerer! Vi ønsker deg en mann. Ikke skrå, ikke halt, By oligark.


Husk at hver dag er den første i resten av ditt liv. Et lykkelig ekteskap er et hus som må bygges på nytt hver dag . En latter om dagen holder kjedsomhet unna! Free Fun AlterJokesWisdomLolEntertainmentHumorLearningFunny. Her om dagen var jeg med.


Mer informasjon. Måteholdent måtehold er best. Skriv koronahåp i emnelinjen. Prøv å si noe som blir en del av minnene om dagen. Det gjør at noen morsomme historier må droppes.


Ofte kan feilsnakking og sammenblanding av ord og uttrykk gi noen helt nye og. Klikk på linken i lyd- og bilde-boksen over for å høre Linda Eides ord for dagen. En både morsom og sjarmerende roman om rasisme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.