torsdag 1. oktober 2020

Vimpelrekke diy

Da har jeg gjort ferdig min første vimpelrekke,. Disse var faktisk . Jeg fikk en bunke med flotte papirark til jul. I dag kom jeg på den tanken at jeg kunne lage en vimpelrekke av dem.


Har puslet med litt pynt til barnerommet i dag :) Synes vimpelrekker gjør seg på barnerommet . Nå har jeg sydd den andre vimpelrekken og blir bare bedre og bedre.

Det er ikke mye man trenger for å sy en vimpelrekke : litt restestoff i glade. Jeg har lyst til å dele en . Jeg trykker ofte navn, alfabetet eller andre ting på mine vimpelrekker , men de er like . Materialer: Sjablonger, Patchwork-stoff, Hyssing, Symaskin, Sytråd. En vimpelrekke pynter opp på et barnerom, men den er også fin å bruke som pynt over bordet i en barnebursdag. Du trenger: Svarta Fåret Lisa: . For nybegynner :-) Most Beginner friendly.


Slik ble vimpelrekka mi til:. Skap en hyggelig adventsstund for hele familien!

Mer informasjon. Bokstavene Just Married er printet i sort, og det medfølger to . Salvage Sister and MisterChristmas . Flott vimpelrekke i retrostoff med turkise og lilla blomster,. Du setter den enkelt sammen, og får en ferdig vimpelrekke på ca.


Fra: 60NOK. Hjemmelaget skattekart. Flere som ligner. VIMPELREKKE : Pynt opp et vindu med disse fine stjernene. Nå skal jeg vise dere hva jeg har laget i dag. Homemade Christmas Gifts.


Man tager hvad man haver, det vil si en bit med voksduk og en . En liten stund tilbake kjøpte jeg disse fascinerende gavelappene på Kremmerhuset. You can make your own nativity scene (a tutorial and pattern). Kor blir tida av? Det må jo sjølvsagt feirast.


Et hvert kjedelig rom blir straks mer festlig med en fargerik vimpelrekke langs sengekanten, eller som vinduspynt. DIY Kakedekorering.

Men hvorfor kjøpe dyre ferdig-vimpler når man . Jeg er på ingen måte verken noen racer ved symaskinen eller mester i fin-søm akkurat, men jeg tråkker nå i vei, og klarte omsider å . Akkurat som pom-poms, er også vimpelrekker kjempefine å bruke som festdekorasjon eller til å pynte opp for eksempel et barnerom. Holder på med de to siste nå. Vimpelrekke made by me. Se ideen til Retro vimpler og følg veiledningen som er gratis. Lag selv Retro vimpler og bestill materialene til lave prinser online her.


Antall add_shopping_cart Kjøp nå. Legg i ønskelisten . Magnetisk vimpelrekke. For ikke lenge siden viste Caroline på Prydeligbloggen hvordan man kan lage en magnetisk vimpelrekke.


Du kan også gjøre dette med vanlig stoff, det er jo fint med f. Ha en riktig fin lørdagsaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.