onsdag 24. juni 2020

Settekasse panduro

Produktet er FSC-merket. Settekasse tre rom H cm. Legg i handlekurven. Minikommode utbrettb 15x18x9.


Har du ei eller ein i hus som likar å . Sjekk denne fine settekassen til KUN 6- Flere PASS PÅ tilbud i butikken:) Vår nye spennende vår katalog er nå ute.

Altså, ikke ordentlige settekasser fra trykkeri, men hyller med smårom som funker fint på barnerom. Opprinnelig lagt inn av Matilda, her. Panduro har rimelige. Diverse rammer også. Har laget en settekasse med utrolig mye stæsj fra Prima.


Jeg synes Prima. Lagret fra panduro. Meget enkelt én dags prosjekt fra . Først malte jeg den .

Hun hadde fikset opp gamle settekasser , og disse ble bare utrolig fargerike og. Nummerer rommene i en settekasse med stempler, og fyll den med små kalendergaver. Her har fargeekspertene malt ei settekasse med forskjellige farger fra . Denne gangen har jeg dekorert en sette kasse kjøpt hos Søstrene Grenes.


Skulle hatt flere av . Hos Europris fant jeg god og billig acrylmaling,. Eg fekk klyppe og lime. Utgangspunktet for kalenderen er en settekasse fra Søstrene Grene og.


En klassiker i bloggeland er å fornye gamle settekasser. Pyntehåndklehylle fra panduro , pyntehåndkle laget av blonder, og blomster kjøpt på papirpikene. Kleshengere med blonder.


Lillesnuppa har ønsket seg en rooooosa settekasse. Men har brukt en del i settekassen nå da. Blir forhåpentligvis en tur på panduro i morgen:) Sent oppe, har sett Inglorious basterds med bro- good movie! Mannen min hjalp meg å sage bort noen av takutspringene.


Må bare skynde meg å si at . Middels stor settekasse får man kjøpt på Søstrene Grene til 7-. Dette er to settekasser satt sammen ved siden av hverandre. Mette og jeg startet med å pynte hver vår settekasse fra TH.

Pennesplitter , flaske og nøkkebeslag fra TH. Har brukt bilde fra Pion design . Da er endelig den ene settekassen min ferdig! Sløyfebånd fra Bikuben. Valgte å sette denne figuren på lokket.


Den har stått i en gammel settekasse jeg . Bøtteknotten var. For en herlig settekasse ! Denne blokka med papir har jeg tenkt å bruke til å dekorere en settekasse med. Det blir gøy å fylle . Kjempemoro å lage settekasser ! Fordi de er tomme her. Teg spraymala en annen stor settekasse for meg også.


Den vil trenge flere strøk. Kjøpt på loppis i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.