tirsdag 2. juni 2020

Oppskrift strikket lue herre

Gratis strikkeoppskrifter og. Strikkevevsmønstre no. Oppskrift på Baggy lue i perlestrikk. Jeg fikk spørsmål her om jeg kunne gi bort oppskriften på den baggy luen strikket i perlestrikk. KongleBySigrun - Hentesett bestående av jakke, bukse og lue , strikket.


Tovede votter til dame og herre , strikket i Fritidsgarn.

En ribbestrikket lue sitter som støpt på hodet. Den er svært elastisk og passer derfor de aller fleste. Hver dag legger vi ut tips om en strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en . Herrelue med fletter – gratis oppskrift.


Størrelse: Herre. Skal du strikke luen til en mann som har stort hode så velg diagrammet med . For å bruke kun to farger strikker du Farge og Farge i samme farge. Har vært på landskonferanse og fått strikket en masse herre - og.

Jeg har strikket lua i Alfa. Kjempefin lue , og så fint med oppskrift :) Kanskje . Da jeg i fjor strikket denne luen til en herremann , og jeg ganske flau måtte innse at lua var ALT for liten, fant jeg ut at jeg måtte lage en egen . NATURAL LANOLIN WOOL. Sjekk strikkefastheten ved å strikke en prøvelapp. Noen oppskrifter fortjener å være gratis, for hvem trenger vel ikke en kjappstrikka lue og et par deilige tøfler? Last ned appen vår så har du . Lua strikket jeg på liten rundpinne nr 5mm.


Takk for oppskrift. Det var et veldig fint sett til herre ! Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Addi - Aluminium Strømpepinner - Lengde: cm. Tykkelse: mm kr.


Valg for oppskrift. Hent opp gratis oppskrifter til luer og pannebånd fra Järbo Garn! Dette er et samarbeid mellom . Asger Perlegenser.


Nå kan du strikke perlesgenseren til mannen i ditt liv.

Se oppskriften her. Snurre-strømper. Kjæresten min har fått nytt tilbehørssett og det betyr ny oppskrift til deg! Settet har jeg kalt.


Deretter måtte jeg faktisk kjøpe inn litt grått garn for å få strikka lua og vottene. Rallar er et tilbehørssett som består av lue , hals og pulsvanter. Les mer og kjøp oppskriften til Sikori herregenser her. Finn din neste strikkeoppskrift i vårt store arkiv.


Genser med norske småborder til herre. Den lysebrune Oslohue er strikket i to tråde Sunday i farven Croissant fra Sandnes Garn. I denne oppskriften brukes bl.


Legg opp masker: . Mønster på bunadstrømper med havskum og flettemønster, herre. Sammenlign pris på strikkeoppskrift. Her finner du oppskriften til størrelse barn, herre og dame utarbeidet i . Enten du skal strikke sokker, genser, lue eller noe annet, kan en strikkeoppskrift.


Cecilie Skog Trær lue og votter til herre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.