onsdag 16. oktober 2019

Speil nille

Jeg vet ihvertfall . Sløyfebånd fra Bikuben. Valgte å sette denne figuren på lokket. Den har stått i en gammel settekasse jeg . Settekassen er kjøpt for kr hos kremmerhuset.

Bøtteknotten var. For en herlig settekasse ! Det blir gøy å fylle . Denne blokka med papir har jeg tenkt å bruke til å dekorere en settekasse med. Kjempemoro å lage settekasser ! Fordi de er tomme her.


Teg spraymala en annen stor settekasse for meg også.

Den vil trenge flere strøk. Kjøpt på loppis i . Her har fargeekspertene malt ei settekasse med forskjellige farger fra . Diverse rammer også. Panduro Hobbylack i fargen Aqua, halvblank.


Først malte jeg den . Lagret fra panduro. Meget enkelt én dags prosjekt fra . Har laget en settekasse med utrolig mye stæsj fra Prima. Hun hadde fikset opp gamle settekasser , og disse ble bare utrolig fargerike og. Nummerer rommene i en settekasse med stempler, og fyll den med små kalendergaver. Denne gangen har jeg dekorert en sette kasse kjøpt hos Søstrene Grenes.


Har du en settekasse liggende? Skulle hatt flere av . Hos Europris fant jeg god og billig acrylmaling,.

Eg fekk klyppe og lime. Utgangspunktet for kalenderen er en settekasse fra Søstrene Grene og. En klassiker i bloggeland er å fornye gamle settekasser. Pyntehåndklehylle fra panduro , pyntehåndkle laget av blonder, og blomster kjøpt på papirpikene.


Kleshengere med blonder. Lillesnuppa har ønsket seg en rooooosa settekasse. Men har brukt en del i settekassen nå da.


Blir forhåpentligvis en tur på panduro i morgen:) Sent oppe, har sett Inglorious basterds med bro- good movie! Mannen min hjalp meg å sage bort noen av takutspringene. Må bare skynde meg å si at . Middels stor settekasse får man kjøpt på Søstrene Grene til 7-. Dette er to settekasser satt sammen ved siden av hverandre. Mette og jeg startet med å pynte hver vår settekasse fra TH.


Pennesplitter , flaske og nøkkebeslag fra TH. Har brukt bilde fra Pion design . Da er endelig den ene settekassen min ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.