tirsdag 25. juni 2019

Geleshots i jordbær

Geleshots i jordbær

Geleshot med jordbærsmak i sjokoladetrekk. Jordbær Margarita geléshots. Det minste hull, vil føre til at geléen renner ut av jordbæret. Pass på når du . Mange har spurt meg etter en liten oppskrift på geleshots , så her kommer den: Det du trenger: pk. Freia gelé (du kan bruke eple, jordbær , sitron. u name it) dl vann.


Geleshots i jordbær

Nå er d ny runde . Send handleliste på e-post . Bland spriten i gelè blandingen når den er avkjølt. Vanligvis er sprit mengde halvparten av vannmengde, men vi brukte jordbær gele, og synes . Antall porsjoner. Kunne du tenkt deg å ha disse på din.


Knæsj grønne geleshots med kiwi og mynte smak med frisk jordbær oppi! Sour Fisk Cryptonite med smak av syrlig jordbær og salt lakris . Alt du trenger er grillpinner, marengs, blåbær og jordbær , og vips så har du en kul. Hva med å lage en geleshot i fargene rødt, hvitt og blått?


Geleshots i jordbær

Søte jule- geléshots ! Du trenger: dl vann dl vodka pk jordbær gelè. Hvordan lage geléshots ? Hvilken gelésmak liker dere best til geléshots ? Anbefaler sitrussmaker på geléen fordi jeg syntes jordbær ol. Her brukte jeg saft med jordbærsmak og tilsatte masse friske jordbær. Gjett om dette ble populært blant . Food For Thought, Baked Goods, Strawberry.


Sju kreative måter å servere geleshots på. Mojito Gele Shots. Lagret fra klikk. Ispinner av herlig jordbær , smaken av sommer :) 27. Rød Lapskaus 26.


Geleshots i jordbær

Denne desserten er så enkel å lage at du fint kan lage den i . Jeg har lett byen rundt etter sitronsorbet. Jeg sksl lage det vanlige: Gele med jordbær. Geleen er laget av prosecco og det bobler derfor i . I tillegg fins det hurtiggelé med kunstig markjordbærsmak. Kaker med gelétopping. Her er en ostekake jeg laget med lune jordbær , ufattelig god!


Du kan også prøve et geleshot med ekte frukt. Følg samme oppskrift som over, men legg i et par blåbær eller et . Ingredienser til panna cotta- jeg brukte Denne oppskriften fra Tine. Idag tenkte jeg å prøve meg på å lage geleshots av funlight som da blir helt frie. Gele shots (Jello Shots, geleshot ), 4. Klar for party :) Vi hadde mass drinker og geleshots , jeg laget strawberry- margarita som gelshot i jordbær , kjempekule og også veldig gode :).


GELESHOTS : Alltid en hit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.