tirsdag 7. mai 2019

Muttertrekker biltema

Grunnet omstendighetene har vi lansert tjenesten KjøpHent Drive-In. Husk at du kan kjøpe på nett og hente i varehuset, eller få varene utlevert i . Hvor god er en muttertrekker til bare noen hundrelapper? Vi tester de to billigste variantene vi fant. Ting å tenke på.


Muttertrekker biltema

Plastringen foran faller av. Klarer ikke bolter som sitter godt. Med en kraftfull hjulmuttertrekker skifter du lett hjul på bilen. Du slipper å bruke hjulkorset og sparer kroppen. En elektrisk muttertrekker kan . Er vel stort sett samme maskina vil jeg tro.


Er billig hvis det funker . Foto: Jamieson Pothecary Vis mer. Effekt: 8watt. Maks moment: 3Nm Vekt: kg. Biltema Professional muttertrekker. Kun brukt 3-ganger.


Muttertrekker biltema

Se tester av Makita, Ryobi, Milwaukee og Bosch mfl. Gjør årets beste kjøp her. For min egen del så går det greit med manuelt verktøy.


Muttertrekkere som drives av trykkluft er både praktiske og kraftige. Da kan du velge . Den jeg bruker når jeg en sjelden gang bruker muttertrekker er BIltemas gule elektriske. Lett og meget kraftfull muttertrekker. Gummibelagt håndtak for topp komfort. Enkel omstilling av . Så at biltema hadde fått muttertrekker til 7-8kr.


Muttertrekker biltema

Nesten ikke brukt. Jeg fikk det av en kompis men jeg har aldri brukt det! Ligger i Kristiansand. MUTTERINVÄÄNNIN. Original manual.


Bildet under er fra BILTEMA sin store årlige katalog. Sjekk ut prisene! Kontor – Multimedia.


Muttertrekker biltema

Begge maskinene har medfølgende kraftpiper slik at kan skifte hjul uten å kjøpe noe ekstrautstyr. Jula-modellen inkluderer de tre mest . HJULMØTRIKSPÆNDER V. Er så og si helt blank når det gjelder erfaring med muttertrekker. Ja, den er ganske dyr i. Trykkluftsverktøy: Skift hjul med muttertrekker. Har også en 1 . Bare fordi sistnevnte har vesentlig bedre løsne .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.