torsdag 30. august 2018

Sengegavl skinn

Du får inspirasjon og framgangsmåte fra bloggeren Hilde. Joda, det går nemlig an å lage en sengegavl selv. Du kan enten re-designe den du allerede har, eller bygge en ny sengegavl ! Og du trenger hverken sy- eller snekkererfaring for å lage sengegavl av tekstil – det er enkelt å gjøre selv.


Mal rett på veggen. De kommer i ulike designvarianter, størrelser og myke eller polstrede, og i alle prisklasser.

Sengegavl og nattbordslomme er gode eksempler på dette. Men hva med å lage en helt selv ? Men noen ganger er det litt moro å lage ting selv. Slik laget interiørkonsulent Cathrine Pettersen sin egen spesielle sengegavl.


Hvis du vil lage sengegavl selv , så kan det være smart å borre et par hull i hvert hjørne av sengegavlen. Deretter sjekker du om det er mur, tre eller gips du skal . Få et stemningsfullt soverom med en lekker hjemmelaget sengegavl. Her ser du oppsktiften trinn for trinn.


Her viser Maxbo deg hvordan du kan lage en dekorativ sengegavl.

Lastet opp av MAXBO - Godt gjort! Knappene bestilte jeg i pakning på Ebay og trakk selv i samme. Spiler er blant de heteste trendene på interiørfronten, og en sengegavl av spiler er en enkel . Interiør- og hagedesigner Therese Knutsen har laget sin egen sengegavl med oppbevaring, ved bruk av EKESTAD kjøkkenfronter i eik. Lag din egen sengegavl! På vårt nye soverom valgte jeg å lage sengegavl selv.


Den skulle selfølgelig være sort (!) Og ha diamantmønster. En sengegavl rammer inn sengen og gir det lille ekstra til soverommet. I tillegg til å spare penger, får du også større valgfrihet når det kommer til størrelse og . Hos Kampen Møbeltapetsering stiftes sengegavler så det smeller i veggene.


Barnerom, Hvit . Her er tre du kan lage selv. Har noen av dere gode ideer til hvordan jeg kan lage min egen sengegavl , bortsett fra første nevnte metode? Jeg har litt gulvplanker igjen fra da . Gjør som Anna, og lag en personlig sengegavl som skaper hyggelig stemning på soverommet.


Spiler i taket, bak TV-en, i trappeløp eller som sengegavl er bare noen eksempler. Spiler er i utgangspunktet enkelt å montere selv , litt avhengig av hvilken . Denne sengegavlen klarer du å lage selv. Hvordan lage sengegavl selv.

Lekker- gavlen er ferdig :) Ja, jeg er så ubeskjeden at jeg kaller den lekker- gavlen, for jeg har vært inne på . Slik lager du en sengegavl. Finn denne og andre Pins på Hjem av Laila Småstuen. Dette trenger du.


Vi lager mye selv hos oss. Vår kjære gårdskar har snekret denne til oss. Vibeke tegner og . Lyst til å lage sengegavl selv ? Kart og flyfoto. Etter å ha fått litt spørsmål om sengegavlen vår, så har jeg lovet å legge ut litt om den. Mer informasjon.


P vrt nye soverom valgte jeg lage sengegavl selv. Bland s sammen med de andre ingrediensene og smr p huden, sier Santos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.