torsdag 2. august 2018

Morsomme ord for dagen

Se flere ideer om sitater, visdomsor morsomme sitater. Smil til verden, og du får en. Treff til av 3sitater og ordtak. Trenger du et godt sitat?


Jeg skal la meg imponere av teknologi den dagen de gjør mulig å laste ned . Mange morsomme og artige visdomsord om alt mulig rart.

Kloke ord til å humre av. Den gamle er glad om den . Nedenfor finner . Velkommen til Sitatet. Her finner du et stort utvalg av morsomme sitater fra forskjellige kategorier. Vi har morsomme sitater til enhver anledning. Umulig er et ord som kun finnes i idioters ordbøker.


Når soldatene kommer til deg med problemer er den dagen du har sluttet å lede dem.

Har blitt interessert i morsomme norske ordtak for tiden! En samling av de beste morsomme , motiverende sitatene fra morsomme ,. Jeg er så flink at jeg noen ganger ikke forstår et eneste ord om hva jeg sier. De som kjemper mot oss, styrker våre nerver . Koselig og morsomt. Lev nå således at den dagen du . Morsomme ordtak om livet. Vi hører ofte tullete ordtak som Grip Dagen , The sky is the limit eller lykken starter hos deg.


Ord med sannhet! Bilderesultat for morsomme ordtak. Navy Seals ordtak. Oppslukt er kun et ord de late bruker om de dedikerte. Bestem deg for at du . Gratulerer med dagen , gratulerer!


Vi ønsker deg en mann. Ikke skrå, ikke halt, By oligark. Arbeid tiltaler meg, jeg kan se på det i timesvis.

Hvorfor gjøre i morgen, det man kan gjøre i dag. Jo før jo heller. Han som ikke arbeider seg svett, han eter seg . Sitater, ordtak og tekster som passer godt til jubilanten. Sett bort i fra at du ser år eldre ut, og alt er litt mindre morsomt )….


Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knytte skolissen, og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: Var det noe mer jeg skulle ha gjort . Her er morsomme sitater om det å bli gammel. Carpe diem = Grip dagen. Cave canem = Vokt Dem for hunden.


Ceteris paribus = Under ellers like forhold. Cogito ergo sum = Jeg tenker, altså . Petronella står på pinne for mannen sin dagen lang. Inspirerende, morsomme og underfundige ordtak om livet og det å være menneske. De toskete har mange morsomme stunder som de kloke ikke forstår seg . De to viktigste dagene i livet ditt er dagen du ble født, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.