torsdag 30. august 2018

Lage vimpelrekke av papir

Jeg fikk en bunke med flotte papirark til jul. I dag kom jeg på den tanken at jeg kunne lage en vimpelrekke av dem. Biblioteket trenger det lille . Hvordan lage vimpler av papir.


Kos deg inne, og inni fant jeg en idé med vimpelrekke av papir satt sammen av neontape.

Lag en mal i papp på x cm. Mange har spurt oss om fremgangsmåten på de fine vimplene . Mange syr med stoff og noen bruker papir. Denne vimpelrekka var svært kjapp og enkel å lage , og gjore seg. Lag selv Retro vimpler og bestill materialene til lave prinser online her. Det er en veldig god måte å lære kunsten å sy på, sier Anna – og med søstrenes enkle sjablong for å lage vimpler, kan alle være med.


Det beste papiret å bruke er utklippsbokpapir fordi det er veldig fargerikt. Kartong er også et.

Du kan også lage vimpler i voksduk. Begynner du å bli klar for våren? Disse vimplene minner oss om sene kvelder i sommerbris på terrassen. Jeg bestemte meg for å lage en vimpelrekke i tykt papir.


Malingen jeg har brukt er akrylmaling fra Panduro. I tillegg har jeg brukt silkebån. Jeg er nybegynner med symaskina og holder på å skal lage en vimpelrekke. Så lurer jeg bare på hva du bruker å trykke bokstavene på med? Lagret av Eva Olufsen.


Pynt du kan lage til fest. Da blir det fest ! Foto: FOTO: Per Olav . Slik gjør du det: Print ut vimplene. Flotte vimpler i papir med ditt eget foto. Motivstørrelse: 65x22mm.


Gummistempel som er festet på tre. Vet at søstrene grene har solgt ferdige papp-vimpler med snor.

Her viser hun Dem hvor . Snøkrystaller av papir. Brett et ark flere ganger og tegn gjerne et mønster som du . Med denne utstikkeren kan du lage vimpler på kaken din. Fest bokstaver på vimplene og lag en bursdags eller dåpskake. Jeg fant fram litt tapet og papir for å lage en vimpelrekke. Vimpelbanner i Papir - Flerfarget - 1. Jeg pleier jo alltid å sy vimpler, men enda kjekkere - og raskere - å lage papirvimpler.


En meter lang Just Married. Sy en vimpelrekke – enten spesielt tilpasset julen, som her, eller en som passe. Katriina Pedersen holdt også et videokurs i hvordan man kan lage vimpelrekke med kvenske flagg av papir.


Kurset ble lagt ut på både . Tegn av trekantmalen side på papir. Legg den over det foldede stoffet og tegn .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.