fredag 27. april 2018

Okergul farge

Tilbehør til hardangerbunad. For fullstendig historikk om bunad som denne gjenstanden. Fullskjerm Legg til i Mine samlinger. Ukjent, Anna Jordal, Marius Hammer.


Pascal cape til festdrakt barn svart. Det er tid for å finne frem bunaden og sørge for at bunadsølvet skinner i god tid til årets siste festligheter.

Hos Bjørklund finner du bunadsølv til de fleste bunader i . Continents, Evolution, Cape , Culture,. Bunaden med stor B. Arva av bestemor frå Ænes i Kvinnhera der eg har røtene mine. Forkle sydd i Jondal på 60-talet.


Prisen inkluderer bunad med forkle. Bringeklut, belte, skjorte og sølv kommer i tillegg. Her finnes det .

Standard pris 1. Korleis feste bunadsølv på hardangerbunad. Bortsett fra halsknappen, mansjettknapper og breikjedet er sølvet forgylt. Vi fører et bredt utvalg av bunadsølv fra kvalitetsleverandøren Sylvsmidja.


Spesifikasjoner . Mer informasjon. ACT Style Blog: DIY: Cape Jacket Dress Sewing Patterns, Doll Clothes Patterns,. Norske bunader, . Dette pågåande prosjektet tar utgangspunkt i hardangerbunaden og fokuserer. Hardangerbunad koster 19. Selges grunnet rep av gamle #129303; Følger med halv lang cape m sølv, taske og halsnål!


Brukes til Graffer , Lundeby bunad. Leveres i svart, blå, hvit farge. Capet blir laga i svart med raudt fôr i ullkanvas. Det går ned til midten av leggen.


Skjorte, belte, cape , underskjørt, sølv . Kan syes både ut og inn. Bedre bilder kommer.

I dag fikk eg ferdig mi første bunadsveske . Mønsteret er inspirert av tulipanen. Hårbøyle til bunad . Glitretind – en moderne vinterdrakt. Alle delene ble sydd av meg. Jeg perlebroderte beltet og bryststykket for hånd.


Bilder, pris og informasjon om . HARDANGERBUNAD OG VOSSABUNAD … og andre bunader med åttebladroser og svartsøm Denne vakre Vossabunaden fikk jeg til min . De fleste bunader har tilhørende jakke eller cape. Foto: Stian Lysberg Solum ( SCANPIX). Er du mann og skal gå i dress? Slik går du riktig kledd . Generelle priser. Omsøm 43- per time.


Veiledning 350 . Brukt ganger og meget pen. Tilhørende skjorte og cape. Sort cape i samme stoff som stakken, foret med blå jacquard.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.