onsdag 25. april 2018

Lakke over hammerite

Den inneholder jo silikon. Denne kan du trygt lakke over uten at den synes. Til forskjell fra tradisjonell maling kan du male direkte på rust med Hammerite. Hammerite - Karosseri, lakk og bilpleie - Ford Club Norway 9. AkzoNobel websites and others.


Så går det eventuelt å ta noe tektyl over det igjen? Jeg har pusset ned all rusten og skal lakkere over for å få en jevn finish. Svart) Jeg har lest litt på forumet men ser mye om Hammerite. Kan eventuelt også få tips om lakk som jeg kan bruke over anbefalt rustbeskyttelse?


Kan males direkte på rust og maling. Vær obs på at du ikke kan lakkere med vanlig billakk rett over Hammerite. Veldig kjekt, for denne fungerer jo like bra til å forhindre . Eg har tatt vekk noko gummilignende greier som er kvitt med lakk over.


Pusset opp rusten for hånd med slippepapir og påført Hammerite. Du trenger ikke å . Etter rustbehandling har eg tenkt å male over med vanleg Hammerite. Jeg pleier å legge på et lag med Arcanol over Owatrolen før jeg lakkerer.


Skarpe kanter, utsatte detaljer og hjørner samt vertikale flater bør overstrykes 2-. Siden malingen inneholder silikon, kan den ikke overmales med andre. Her er alt vi har å tilby innen maling, lakk og grunning, enten det handler om å male over rust eller om du vil forhindre rust. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine med digitale kvitteringer.


Hvorfor lakker du ikke bilen din med hammerslaglakk? Bengalakk at det trenger bra med varme over en ukes tid for å herde ordentlig. Hei, jeg skal snart begynne med rustfiks, og jeg har ett par spørsmål om både lakk og framgangsmåte. Brunox er bra, men man MÅ ha grunning over.


Deretter kan du overmale med hammerite , men regn med å bruke flere lag tørt i tørt. Påføring med pensel. Hakkannen skrev On 28. Maling, Tapet og tilbehør.


Eller holder det å gå over med smooth sandpapir, type 6eller no? Lakk til understell? Epoxy som ruler. Hadde bilen hos BS på service for litt over år siden, fikk da byttet.


Har du anledning til å la grunning og lakk få lang tørketi så gjør det! Noen steder skrapte jeg bort løs rust og hadde på hammerite , andre steder gjorde . Hos Maxbo finner du metallmaling til utvendig bruk. Merke: Bengalack og Hammerite.


Lakke over hammerite

Kjøp på nett eller i butikk. Et unikt lakkprodukt! En slitesterk men billig lakk av typen hammerite er akseptabelt til det. Styr unna hammerite hvis du skal ha noe over lakken etterpå, f. Produktet inneholder allergifremkallende stoff i mengde under klassifiseringsgrensen, som kan gi allergisk reaksjon hvis personen er overfølsom for dette stoffet. Glatt lakk spray for å forhindre rustdannelse.


Er dobbelt så billig lakk der kontra hammerite. Spesielt grunning. Er sikkert en lakk man må bruke over grader eller noe. CORROPROTECT HVIT BLANK LAKK 4ML.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.