mandag 24. juli 2017

Elektrisk longboard

Men har brukt en del i settekassen nå da. Blir forhåpentligvis en tur på panduro i morgen:) Sent oppe, har sett Inglorious basterds med bro- good movie! Settekasse hadde virkelig gledet . Kantene er malt med vanlig hobbymaling fra Panduro. Mannen min hjalp meg å sage bort noen av takutspringene.


Elektrisk longboard

Må bare skynde meg å si at . Middels stor settekasse får man kjøpt på Søstrene Grene til 7-. Dette er to settekasser satt sammen ved siden av hverandre. Mette og jeg startet med å pynte hver vår settekasse fra TH.


Kameen er fra Panduro. Panduro er bare så søt,jeg har perler i den :). Pennesplitter , flaske og nøkkebeslag fra TH. Har brukt bilde fra Pion design . Da er endelig den ene settekassen min ferdig! Diverse rammer også.


Har laget en settekasse med utrolig mye stæsj fra Prima. Jeg synes Prima. Først malte jeg den . Lagret fra panduro. Meget enkelt én dags prosjekt fra . Kassene finnes i to størrelser, og er kjøpt hos Panduro. Hun hadde fikset opp gamle settekasser , og disse ble bare utrolig fargerike og.


Nummerer rommene i en settekasse med stempler, og fyll den med små kalendergaver. Her har fargeekspertene malt ei settekasse med forskjellige farger fra . Vibeke har designet for Panduro. Denne gangen har jeg dekorert en sette kasse kjøpt hos Søstrene Grenes.


Elektrisk longboard

De store lilla blomstene kjøpte jeg hos Panduro. Har du en settekasse liggende? Skulle hatt flere av . Hos Europris fant jeg god og billig acrylmaling,. Scrappiness og Panduro.


Eg fekk klyppe og lime. Utgangspunktet for kalenderen er en settekasse fra Søstrene Grene og. En klassiker i bloggeland er å fornye gamle settekasser. Pyntehåndklehylle fra panduro , pyntehåndkle laget av blonder, og blomster kjøpt på papirpikene.


Kleshengere med blonder. Lillesnuppa har ønsket seg en rooooosa settekasse. Halvperler og hyssing fra Panduro. Sløyfebånd fra Bikuben. Valgte å sette denne figuren på lokket.


Den har stått i en gammel settekasse jeg . Maling og ark hos Panduro. Bøtteknotten var. For en herlig settekasse ! Denne blokka med papir har jeg tenkt å bruke til å dekorere en settekasse med. Det blir gøy å fylle . Kjempemoro å lage settekasser ! Fordi de er tomme her.


Elektrisk longboard

Fugleburet er kjøpt hos Panduro. Teg spraymala en annen stor settekasse for meg også. Den vil trenge flere strøk. Kjøpt på loppis i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.