tirsdag 28. mars 2017

Hammerite vs bengalakk

Hammerite er suverent etter min erfaring. Vi har en eldre smijernsport som ser ganske stusselig ut. Kan en bruke beis på metall for å hindre rust?


Hammerite vs bengalakk

Malingen inneholder spesialkomponenter som motstår fukt og gir en langvarig beskyttelse. Fjern løs rust med en stålbørste eller sandpapir. Men du kan selvsagt male på nytt igjen, med samme stoffet. Hos Maxbo finner du metallmaling til utvendig bruk.


Kjøp på nett eller i butikk. Er det å anbefale. Du kan også påføre rustpenetrerende olje . Hadde tenkt å klaske på med bengalakk oppå ovatrolen, men da . I den serien finnes en. Det er sikkert mange . Vil hammerite vare? Brukte bengalakk på motorblokka, og sort silkematt quick- lakk.


Hammerite vs bengalakk

Hvordan stiller bengalakk seg i forhold til hammerite ? Roar, hammerite er vel da desidert dårligaste malingen ein får tak i,. Har du drømt om å kunne male rett på rust? Lakk, Metall, Innendørs, Utendørs, 2. L, Overmalbar 5t. Lakk Metall Innendørs Utendørs . Stopper effektivt rustdannelse og gir en blank, emaljelignende overflate.


En overflate som holder seg i årevis, støter bort vann og forhindrer videre rustdannelse. Bengalack Unilakk (liter). Tror jeg hadde brukt hammerite eller noe lignende. Arcanol får du også i hvit blank.


Da tror jeg at jeg går for hammerite :). Våre produkter til malejobben: Maling, olje og beis. Hvis det er stål går du bare over med pussepapir først, og kliner på bengalakk eller hammerite. Se utvalget på nett og kjøp i butik.


DJYk0km3nonclick=window. HAMMERITE HAMMER SVART 75L. JOTUN TREOLJE V KLAR 2. QUICK BENGALACK METALGRUN 331 . Skal du lakke, olje interiør eller beskytte noe mot rust? Se vårt brede utvalg av oljer og spraylakk som gir en perfekt finish på dine favorittmøbler. Jotun grundmaling til metal, plast.


Olje, lakk eller spray kan gi beskyttelse og et penere utseende til en lang rekke overflater – enten det er møbler, gulv eller metall. Hos oss finner du et stort utvalg. Jeg vurderer å bruke bengalakk , innbiller meg at den vil være mest slitesterk i. Jeg vil ikke ha svar som du får det ikke bra med bengalakk og rulle o. Jeg vil vite hvordan jeg får best resultat uansett om resultatet er.


Noen som kan, vet eller tror noe glupt i denne forbinde. Quick bengalakk Rett på rust, ble bare testet på børstet rust. Fra Nordsjö tilbyr vi Professional Traditional Metal Paint som er en rustbeskyttende maling til jern, stål og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.